I aftes blev det afsløret, hvem der er ny hovedsponsor for AC Horsens, som gennem flere år har stået uden hovedsponsor, og i stedet har taget til takke med flere små sponsorer. For nyligt blev det afsløret, at det var en af de nuværende sponsorer, der havde smidt ekstra penge i kassen og nu skal pryde forsiden af AC Horsens’ trøjer.
Spekulationerne har været mange, og de har gået på alt fra CASA til Trestjernet. Men nu er det afsløret hvem den nye hovedsponsor er.
I flere år har AC Horsens stået uden hovedsponsor, og selvom der har været flere kreative indspark på sponsorkontoen, så er det betryggende, at AC endelige kan have en officiel hovedsponsor. Den nye sponsor blev afsløret i går aftes til klubbens 25 års jubilæumsfest, og det viste sig at være NG ZINK.
Dejlig ro i klubben
Inden aftenens afsløring tog vi en snak med en af spillerne for at se, om vi kunne komme nærmere den nye sponsor.
Der har været meget hemmelighed omkring afsløringen af den nye sponsor, og end ikke spillerne har fået at vide hvem der for eftertiden skal være foran på spillertrøjen. Thomas Kortegaard fortæller, at spillerne blot har prøvet en ny spilletrøje, hvor der sidenhen er blevet trykt et logo på.
Til gengæld har Thomas Kortegaard en holdning til hvor meget det kommer til at betyde, at AC Horsens endelig har fået en rigtig sponsor:
”Det giver selvfølgelig noget ro på. Vi har i en del år efterhånden haft lidt skiftende sponsorer på vores individuelle trøje, og jeg ved, at der fra kontorets side så er de glade for, at de ikke skal bruge energi og kræfter på det,” forklarer Thomas Kortegaard og fortsætter:
”Vi er glade for at der er noget økonomisk sikkerhed de næste år gennem en hovedsponsor, og så synes jeg personligt, at det ser bedst ud med det samme firma på alle spillertrøjer, efter at vi har haft forskelligt alle sammen,” slutter Thomas af.