IT-hjælp og computersupport lyder i manges ører som noget, der kun hører til i erhvervslivet, men ikke desto mindre er der faktisk IT-hjælp at hente til private – og det behøver faktisk ikke at koste en bondegård.
Sponsoreret indhold
Det svære er at finde pålidelig og kompetent hjælp, der altid sidder klar til at hjælpe dig, når du har brug for PC-hjælp.
Med over 10 års erfaring med IT-hjælp til private og over 50.000 brugere hjulpet videre med IT-hjælp, har den danske virksomhed Duka gjort PC-hjælp tilgængelig for hele den danske befolkning, og ikke kun til erhvervslivet. Med innovative IT-løsninger, dygtige IT-eksperter ved røret og faste lave priser, yder Duka IT-hjælp til private, der kan passe til ethvert budget.
PC-hjælp til ældre i et digitaliseret samfund
Danmark er et af de mest digitaliserede lande i verden, og især i den offentlige digitalisering står Danmark forrest. E-Boks, NemID og borger.dk er bare blandt de mange offentlige digitale muligheder, som for mange danskere gør hverdagen nemmere at navigere i. Mens danskerne i det store hele er meget moderne digitale brugere, og kan følge med i udviklingen, findes der også en stor befolkningsgruppe, som ikke kan.
Netop den problemstilling har Duka gjort til sin mission at løse. Med nytænkning af telefonisk IT-hjælp til private, fjernstyring er kunders computer og softwareprogrammer, der gør computeren nemmere at bruge, ser det rent faktisk ud til, at Duka gør en forskel. Deres softwareprogram dukaNEMT, som er udviklet i samarbejde med Ældre Sagen, giver mindre modne IT-brugere en computer, der er til at forstå. Med nem og hurtig tilgang til offentlige digitale platforme, netbank og en generel meget simpel brugerflade, har de skåret alt det overflødige fra, mens de vigtigste funktioner er blevet fremhævede.
En direkte linje til PC-hjælp
Ligegyldig hvor stærk man er på computere, telefoner og anden teknologi, kan man ikke undgå at støde på udfordringer, som man ikke selv kan løse. Der har tidligere kun været to løsninger på det problem: at få hjælp fra venner og familie, eller gå ned i en computerforretning. Dog står en ven eller et familiemedlem ikke altid til rådighed, og en computerforretning er ofte dårligt stillet til at kunne yde den nødvendige IT-hjælp.
Med en åben telefon mellem 09.00-20.00 og kompetente IT-medarbejdere, der taler i et sprog alle kan forstå, har Duka påtaget sig rollen med altid tilstedeværende IT-hjælp. Dukas hjælp begrænser sig ikke kun til problemer og udfordringer. Har du brug for at lære at købe dagligvarer online eller vil du gerne have oprettet en Facebook-profil? Duka hjælper dig også med det. Uanset hvad findes der ikke for store eller for små spørgsmål hos Duka, og de bestræber sig altid på at lære fra sig, så du selv kan gøre det, de lige har gjort for dig.
Læs mere om Duka ved at klikke her nu.